Saturday 16 April 2011

hormat sangat cadangan or keputusan awak ^^

''sy   rase  nak   pulang  barang2  awak  . ley ?  nak  stop  kenangan  kyte  yang  bad  uh .  pastu """"""" . kite  mulakan  something  yang  baru .awak !!!  law  nak  sangat  buat  cam  tu  ,  nak  sangat  buang  memory  or  whatever  lahh  .  tht all up to you . terpulang  .  mana  yang  terbaik  untuk  diri  awak  ,  better  awak  buat  . saya  hargai ,  saya sokong  , saya  respect n saya  terima  dengan  hati  yang  terbuka  apaapa  keputusan  awak  .  okay ! if   awak  bersungguh  sungguh  tok  buat  itu  semua  .  buang  semua  kenangan  , pulang  barang , or  whatever  lahh ann .. okay . fine . buanglah  semua  yang  ada k /  stop lah  semua  yang  ada  .  matikanlahh  semua  yang  hidup . saya  takkesssahhh  semua  tu  . if  awakk  dah  sgges camtu  okay  lahh  saya  pun  nak  pulang  gak  semua  hartaharta awak  yang  ada  kat  saya  ni . and  if  semua  dah  settle  mean  saya  dah  pulangkan  semua  kat  awak  and  awak  dah  buang  semua or pulangkan  semua yang  awak  nak  pulang  . start  situ  anggaplahh  yang  kite muhammad  fahmi  abd ghaffar  and  nurulfarhana  mohd  izam tak  pernaahh  kenal  dan  takkan  kenal  , lebih  sjelas  takkan  ada  sebarang  relation  antara  kita  ..juga  antara  sahabat  . saya  hormat  cadangan  awak  . k lahh  nak  sambong  tido . asalamualaikum  z_z  ............   zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Cerita Fana dan Famy :)

No comments:

Post a Comment