Saturday 9 April 2011

busted

aku  sayang  kau sangatsangat tapi  ni  kau buat . selame  ni aku  percaye  kau .aku hiraukan  semua  kata  orang . tapi  rupenya  kau  buat  aku lebih  terok  dari  apa  yang  mulot  orang  cakap  .
aku  terkejot  gile  bile  dapat  tahu  kau  bua  aku  camni  .  aku  taknak  cakap  kat  sini  .aku  taknak  orang  lain tahu . aku  ingat  aku  bertuah  dapat  kau . tapi  tu  semua  pemikiran  bodohh aku jaa . sekarang  aku  dah  makimaki and kurang  ajar  ngn  kau . sorry sangatsangt awk !!!  aku  tak  sangka !!  sedeh  sangat . ya allah !!  ujiann apa  lagi  yang  kau nak  bagi  kat  aku  ni  ya allah . aku  dah  ckop terseksa  . tuhan !! andainya  ni  semua  tak  terjadi  akulah  hamba  kau  yang  paling  bertuah  kat  muka  bumi nih...selame  setahun 3bulan kau permainkan  perasaan  aku , kau  bermadah  dengan aku , kau  berhelah  dengan  aku , aku  tahu  tu  semua  . aku  try  sabar  sebab  aku  taknak  jadi  cam  sekarang sbb aku  tahu  aku  ni  keras  ,  degil ..tapi  sekarang  aku  dapat  tahu  perkara  luar  dari  jangkaan  aku .  sanggop  kau  buatt aku  mcam  ni . . .  



Cerita Fana dan Famy :)

No comments:

Post a Comment